Zakopane, dnia 04 maja 2015 roku
ZAWIADOMIENIE
Na wstępie pragnę bardzo dziękować za odpowiedź na Nasze zaproszenie oraz wzięcie udziału i złożenie oferty cenowej w postępowaniu na wykonanie robót budowlano - remontowych, dla:
dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej im Jana Pawła II w Zakopanem przy ul. Szpitalnej 21.
Do wyznaczonego w zaproszeniu terminu zostało złożonych dziesięć ofert cenowych (6 w zakresie zadania nr 1 i 4 w zakresie zadania nr 2), z których dokonano wyboru najkorzystniejszej z nich w ramach każdego zadania, a to:
Zadanie nr 1:
Firma Wielobranżowa KANTEK – Agnieszka Gut-Gał
ul. Tatrzańska 112
34-520 Poronin
Wymieniony wyżej Wykonawca zaoferowała wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres niniejszego zamówienia, będących przedmiotem postępowania określonym w zaproszeniu do udziału w niniejszym postępowaniu za całkowitą łączną cenę ryczałtową w wysokości: 30.630,87 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy sześćset trzydzieści 87/100 złotych brutto) oraz zaoferowała okres gwarancji na okres 36 miesięcy.
Zadanie nr 2:
Firma Wielobranżowa KANTEK – Agnieszka Gut-Gał
ul. Tatrzańska 112
34-520 Poronin
Wymieniony wyżej Wykonawca zaoferowała wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres niniejszego zamówienia, będących przedmiotem postępowania określonym w zaproszeniu do udziału w niniejszym postępowaniu za całkowitą łączną cenę ryczałtową w wysokości: 61.184,59 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy sto osiemdziesiąt cztery 59/100 złotych brutto) oraz zaoferowała okres gwarancji na okres 36 miesięcy.
Ponadto informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu brali udział następujący Wykonawcy:
ul. Tatrzańska 112
34-520 Poronin
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 30.630,87 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy
Zadanie nr 2 – Cena ofertowa – 61.184,59 zł brutto
Zadanie nr 2 – Termin gwarancji – 36 miesięcy.
ul. Górskiego 8
37-450 Stalowa Wola
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania za:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 35.355,81 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy
ul. Kościuszki 36B
34-520 Poronin
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 33.459,57 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy
Zadanie nr 2 – Cena ofertowa – 66.841,50 zł brutto
Zadanie nr 2 – Termin gwarancji – 36 miesięcy.
ul. Małaszyńskiego 7a
34-500 Zakopane
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 30.122,01 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy.
ul. Wierch Głodowski 70
34-530 Bukowina Tatrzańska
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 37.102,95 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy
Zadanie nr 2 – Cena ofertowa – 102.257,40 zł brutto
Zadanie nr 2 – Termin gwarancji – 36 miesięcy.
Spytkowice 564
34-745 Spytkowice
który zaoferował wykonanie przedmiotu postępowania:
Zadanie nr 1 – Cena ofertowa – 33.885,93 zł brutto
Zadanie nr 1 – Termin gwarancji – 36 miesięcy
Zadanie nr 2 – Cena ofertowa – 69.945,66 zł brutto
Zadanie nr 2 – Termin gwarancji – 36 miesięcy.
Ponadto Zamawiający informuje, że z niniejszego postępowania w zakresie zadania nr 1 odrzucił ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę:
Firma Remontowo - Budowlana SEBAYBUD – Sebastian Harbut
ul. Małaszyńskiego 7a
34-500 Zakopane
Uzasadnienie:
Wymieniony wyżej wykonawca złożył ofertę cenową w zakresie zadania Nr 1, w którym nie uwzględnił poz. 8 przedmiaru robót, tj. robót w zakresie wykonania przemurowania kominów wolnostojących na poddaszu i ponad dachem z cegły w ilości 4,8 m3 oraz w poz.16 kosztorysu ofertowego przyjęto zły obmiar 10,08 m2 natomiast pozycja ta winna zawierać obmiar w ilości 4 sztuk. Mając na uwadze powyższe postanowiono jak na wstępie.
Z poważaniem:
Maria Czernik
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej